Tervetuloa kinkereille

Kinkerit ovat vapaamuotoisia ja hyväntuulisia kylien tapaamishetkiä ja seurakuntatilaisuuksia, jonne kaikki ovat tervetulleita.

Kinkereillä keskustellaan, kahvitellaan, lauletaan ja pohditaan yhdessä. Valitse itsellesi sopiva ajankohta ja tilaisuus.

Tuuloksessa

Juttilan, Pohjosten ja Syrjäntakan kinkeripiirien yhteiset kinkerit  to 22.2. klo 18.30 Tuuloksen seurakuntakeskuksessa. Ohjelmassa hartaus, seurakunnan tarjoamat kahvit ja yhteistä keskustelua kinkeriperinteen jatkamisesta ja kylien toiveista seurakunnan toiminnalle.

Lammilla

Seurakunta kutsuu muutamia kinkeripiirejä kerrallaan tutustumaan Lammin uuteen seurakuntataloon, jota Katariinan tuvaksi kutsutaan (os. Katariinantie 2, Lammi). Tilaisuus sisältää taloon tutustumisen ohella seurakunnan tarjoamat kahvit, hartauden ja keskustelua piireittäin kinkeriperinteen jatkamisesta ja kylien toiveista seurakunnan toiminnalle.

Tilaisuudet ovat avoimia kaikille!

Kutsumme kinkeripiirejä seuraavasti:

su 25.2. klo 14    Lieso – Vähä-Evo – Avuskulma – Pitkäläntie