Laskutusosoitteet Hämeenlinnan seurakunnat

Verkkolaskut

Hämeenlinnan seurakuntayhtymä vastaanottaa laskut ensisijaisesti verkkolaskuina.

Verkkolaskutunnus: 003717888835
Välittäjä: CGI
Välittäjätunnus: 003703575029

Y-tunnus 1788883-5

Toimittajan pikaohje (pdf)

Toimittajaportaalin tuotantoympäristön käyttöliittymä sijaitsee osoitteessa https://www.laskuhotelli.fi/portaali

Toimittajaportaalin käyttäjätunnuksen tilaaminen.

Paperilaskujen osoite

Kirkon palvelukeskus/
Hämeenlinnan srky
PL 5018
02066 DOCUSCAN

Sähköpostiosoite

kkr.pl5018@xbs-salo.com

Hyväksytty liitteiden tiedostomuoto on pdf. Pdf-tiedoston nimi saa sisältää vain seuraavia merkkejä:
[A-Z], [a-z], [0-9], [.], [ _ ] ja tiedosto saa sisältää vain yhden laskun liitteineen.

Muuta huomioitavaa laskutuksessa

• Laskulla tulee olla viitteenä palvelun/tavaran tilaajan nimi.
  • Jos olet yksityinen elinkeinonharjoittaja ja sinulta on tilattu työtä tai palvelua, toimita voimassa oleva YEL-todistus tai maa- ja metsätalousyrittäjän MYEL-todistus laskun liitteenä tai seurakuntayhtymän sähköpostiosoitteeseen hameenlinnan.seurakuntayhtyma@evl.fi.

Kysyttävää laskutuksesta?

Ota meihin yhteys sähköpostilla hameenlinnan.seurakuntayhtyma@evl.fi tai puhelimitse.