Viisi iloista koululaista hymyilevät rivissä

VARHAISNUORISOTYÖ

tarjoaa toimintaa ja sen yhteydessä seurakunnan kasteopetusta 7–12-vuotiaille.

Ajankohtaista

Alakoululaisten olkkari Tuuloksen seurakuntakeskuksella koulutiistaisin klo 14-16. Olkkarit jatkuvat keväällä ti 21.5. asti.

Huhtikuun aikana kaikille alakouluikäisille seurakunnan jäsenille lähetetään kirjepostia, jossa kerrotaan kesän lasten leirivuorokausista sekä syksyllä alkavasta toiminnasta sekä niihin ilmoittautumisista! Seurailehan postilaatikkoasi!

Alakoululaisten kesäleirit 2024

Tulevana kesänä seurakunta järjestää kesäleirivuorokauden Kaunisniemen leirikeskuksessa

ykkös-kolmasluokkalaisille ke-to 3.-4.7. (synt. 2014-2016)
neljäs-kuudesluokkalaisille to-pe 4.-5.7. (synt. 2011-2013)

Leirivuorokauden hinta molemmilla leireillä on Lammin seurakunnan jäseneltä 18€, sisarusalennus -10% = 16,20€.
Ensisijaisesti leirit on tarkoitettu Lammin seurakuntaan kuuluville lapsille, mutta mikäli tilaa jää, voimme ottaa mukaan myös ulkopaikkakuntalaisia. Silloin maksu on hieman korkeampi.

Leireille ilmoittaudutaan 6.5.-9.6. välisenä aikana. Lähempänä tuota ajankohtaa tälle sivulle tulee linkki ilmoittautumislomakkeelle.

Alakouluikäisten iltapäiväolkkarit

Olkkarit ovat avoimia seurakunnan nuorisotyönohjaajan pitämiä alakoululaisten oleskeluhetkiä, joissa pelaillaan ja jutustellaan kavereiden kanssa sekä syödään välipalaa ja annetaan läksyjen tekomahdollisuus.  Olkkariin saa tulla vapaasti koulun jälkeen oman aikataulunsa mukaisesti.

Olkkari Tuuloksessa:

Koulutiistaisin 12.9. alkaen klo 13-16 Tuuloksen seurakuntakeskuksella (Pappilantie 17, käynti pääovesta)

Olkkariin on tärkeää ilmoittautua, jotta ohjaaja saa tietää mm. sen, mistä saa kiinni lapsen huoltajan ja onko lapsella ruoka-aineallergioita.

Ilmoittautuminen tapahtuu osoitteessa http://bit.ly/varkkaolkkarit23
Ilmoittautua voi pitkin vuotta! Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja saa nuorisotyönohjaaja Jenni Toivoselta, p. 0408049508.