DIAKONIAN JUHLASUKAN HUUTOKAUPPA ON PÄÄTTYNYT!

D-sukkia huudettiin yhteensä 172 € edestä. Sukkia oli huudettavissa yhteensä kymmenen kappaletta. Yhdelle sukkaparille lopulta tuli huutohinnaksi 17,2 €. Onnittelut kaikille huutokaupassa voittaneille, ja kiitos myös kaikille, jotka osallistuitte tähän huutokauppaan. Voittajille ilmoitetaan asiasta henkilökohtaisesti. Villasukat, jotka eivät saaneet huutoja, päätyvät diakoniatyön kautta lämmittämään sukkia tarvitsevia.

D-sukan eli Diakonian juhlasukan kutominen suorasassa verkkolähetyksessä

Tervetuloa seuraamaan D-sukan kutomista eli Diakonian juhlavuoden sukkaa suorassa verkkolähetyksessä!

Kuluneena vuotena on valtakunnallisesti juhlistettu monin eri tavoin diakoniatyötä. 1. syyskuuta tuli kuluneeksi 150 vuotta, kun Suomen ensimmäinen diakoniatyöntekijä Matilda Hoffman vihittiin diakonissaksi Viipurissa.

Jatketaan vielä juhlallisuuksia! Seurakuntavaalipäivänä su 20.11. kudotaan suorassa verkkolähetyksessä diakonian juhlavuoden villasukkia eli D-sukkia.

JUHLASUKKA

Juhlasukan ohjeen on tehnyt neulova diakonissa Seija Puusaari. Mallissa on käytetty pohjana Kirkon diakonian logoa, jossa neljä kättä muodostavat ristin.

HUUTOKAUPPA

Valmistuneet sukat ovat huutokaupattavana. Haluttu sukkapari annetaan eniten tarjoavalle.

Huutokauppa alkaa su 20.11. ja päättyy su 18.12. klo 21.00.

Pohjahinta halutulle sukkaparille on 15 €.

Huutokauppaan osallistutaan Lammin kirkossa jättämällä tarjouslaatikkoon oma sitova tarjous yhteystietoineen. Kaikki tarjouskilpailussa mukana olevat sukat ovat nähtävissä Lammin kirkossa. Sukat tulevat näkyviin myös Lammin seurakunnan verkkosivuille, joten myös sitä kautta on mahdollista ottaa osaa huutokauppaan.

Huutokaupan voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Linkki huutokauppasivulle: https://www.lamminseurakunta.fi/osallistu/d-sukka-eli-diakonian-juhlasukka/huutokauppa

Välitetään sukkien kautta lämpöä lähimmäisille!

Sukista saatu tuotto ohjataan Lammin seurakunnan diakoniatyön tarpeisiin.

Mikäli sukille ei tule tarjouksia, sukat ohjataan diakoniatyön kautta lämpöisiä sukkia tarvitseville!

Lopullisista avustuskohteista vastaa diakoniatyöntekijä Jürgen Skaffari.

Huom! Lähetys alkaa piakkoin heti pyhäpäivän (20.11.) jumalanpalveluksen perään!

Linkki verkkolähetykseen: https://www.facebook.com/LamminSeurakunta/live/

Yhteystiedot: