Tiedotustyöryhmä seurakunnan viestinnän tukena

Lammin seurakunnan viestintätyöryhmä on seurakunnan viestinnän tuki. Ryhmä koostuu vapaaehtoisista seurakuntalaisista ja ryhmän vetäjänä toimii seurakunnan tiedottaja Markus Monteiro Kartano. Vapaaehtoiset tuottavat sisältöä seurakunnan viestinnän tarpeisiin sekä osallistuvat kausilehden - Kivikirkon - toimittamiseen. Viestintätyöryhmään otetaan mielellään mukaan lisää vapaaehtoisia, jotka ovat valmiita kirjoittamaa lyhyitä tekstejä sekä ottamaan valokuvia seurakunnan järjestämistä tapahtumista ja tilaisuuksista. Vapaaehtoistyö viestintätyöryhmässä ei ole tiettyyn aikaan taikka viikoittain sitovaa, ja siksi se sopii myös kiireisemmillekin henkilöille. Tärkeintä on olla halua ja intoa tuoda seurakunnan hyvä työ näkyväksi.

Yhteydenotto:

Markus Monteiro Kartano