Lapsia Afrikassa. Lammin seurakunta.

Lähetystyö Lammin seurakunnassa

Lähetystyössä seurakunta toteuttaa Jeesuksen käskyä viedä evankeliumi kaikkeen maailmaan.

Lähetystyöhön kuuluu sanallinen todistus, palvelu (diakonia), inhimillisen kehityksen edistäminen, oikeudenmukaisuuden puolustaminen sekä aineellisten ja henkilöresurssien jakaminen toisten kirkkojen ja kaikkien ihmisten kanssa.

Lähetystyötä voit tehdä kristittynä arjen askareissa ja kohtaamisissa, pitämällä yhteyttä nimikkolähetteihin, tukemalla taloudellisesti lähetys - ja avustustyötä, tutustumalla lähetystyöhön ja kertomalla siitä omassa lähipiirissä. Lähetystyön hyväksi järjestetään tempauksia, myyjäisiä ja konsertteja. Keitaalla kokoontuvissa Lähetyspiireissä ja Virsikahvilassa  kerätään vapaaehtoinen kolehti lähetystyön tukemiseen.

Linkkiyhteyksiä lähetysjärjestöihin: Lähetysseura SLS, Kansanlähetys SEKL, Evankeliumiyhdistys SLEY, Kylväjä ELK, Radiotyö SANSA Kansanlähetyksen lähetysrenkaaseen liittymällä saat kotiisi lähetystyöntekijän kiertokirjeen.

Osallistu ja vaikuta: https://www.lamminseurakunta.fi/osallistu/lahetys-ja-kansainvalisyystyo