Lapsi piirtää puuväreillä. Lammin seurakunta.

Lapsille ja lapsiperheille

Seurakunta muistaa 1–3-vuotiaita lapsia lähettämällä heille syntymäpäiväkortin.

Päiväkerhot

Päiväkerhot on tarkoitettu 3-6-vuotiaille lapsille. Päästäkseen kerhoon, lapsen tulee olla täyttänyt 3 vuotta. Kesken kerhokaudenkin voi kysellä vapaita kerhopaikkoja.

Kerho-ohjelma koostuu vapaasta ja ohjatuista leikeistä, kädentaidoista, pikkukirkkotuokiosta sekä eväs- ja satuhetkestä.

Päiväkerhoja toimii Lammin seurakuntatalolla ja Tuuloksen seurakuntakeskuksessa. Lammin ja Tuuloksen koulujen lomien aikaan ei ole päiväkerhotoimintaa.

Päiväkerho toiminta on maksutonta Lammin srk:n jäsenille. Lammin seurakuntaan kuulumattomilta peritään 30€:n kerhomaksu/kausi.

Ilmoittautuminen päiväkerhoon: TÄSTÄ

Tarjoamme halukkaille toiseksi kerhoksi, tavallisen päiväkerhon lisäksi, KÄRPPÄKERHOA. Kärppäkerhossa ohjelma on hieman vaihtelevampaa, siellä esimerkiksi ollaan enemmän ulkona, tutustutaan lähiseutuun ja retkeillään. Kärppäkerhoon ilmoittaudutaan vasta syksyllä päiväkerhojen käynnistymisen jälkeen. Kärppäkerhon kausimaksu on kaikille 20e/kausi.

Lisätiedot lastenohjaajien numeroon.

Perhekerhot

Kerhoilua alle kouluikäiselle lapselle yhdessä tutun ja turvallisen aikuisen kanssa.

Perhekerho kokoontuu Lammin seurakuntatalon seurakuntasalissa keskiviikkoisin klo 9.30-11.00

Tuuloksessa perhekerho kokoontuu seurakuntakeskuksen Keltaisessa pihatuvassa perjantaisin klo 9.30-11.00.

Kerho-ohjelma koostuu kahvihetkestä, hartaushetkestä, kädentaito-osiosta, lauluista ja leikeistä.

Lammin ja Tuuloksen koulujen lomien aikaan ei ole perhekerhotoimintaa.

Mukaan voit tulla milloin vaan, ei ilmoittautumisia.

Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen lammin.paivakerhot@evl.fi tai ottaa yhteyttä suoraan lastenohjaajiin.

Perhekerhot aloittavat toimintansa 2024 viikolla 5.