Uusi seurakuntatalo valmistuu loppuvuodesta 2023

On niin virallista kutsua rakennusta ”uudeksi seurakuntataloksi”, ”kirkkoherranvirastoksi” taikka vain ”seurakuntataloksi”.  Nuo nimet pitävät paikkansa mutta kuulostavat vakavilta, vai mitä? Olisi varmasti paljon mukavampaa, jos rakennuksella olisi tuttavallisempi nimi.

Uuden seurakuntatalon halutaan olevan paikka, jossa seurakuntalaiset voivat kokoontua, kohdata ja viettää aikaa. Uuden seurakuntatalon toivotaan olevan ennen kaikkea luonteeltaan kuin ”olohuone”, jonne on helppo tulla. Siellä seurakuntalaiset voivat oleskella ja seurustella paikalla olevien ihmisten kanssa.

Mikä sinun mielestäsi olisi sopiva kutsumanimi uudelle seurakuntatalolle?

Ehdota nimeä lomakkeella, joka löytyy suoraan tämän linkin kautta: https://forms.office.com/e/v0jsG1X5fQLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kutsumanimeä uudelle seurakuntatalolle voi ehdottaa aina 31.8.2023 klo 23.59 asti.

Päätös kutsumanimestä tehdään syys-lokakuun aikana. Päätöksen tekee raati, johon tulee erikseen kutsuttuna kuulumaan seurakunnan työntekijöitä, tiedotustyöryhmän jäseniä, luottamushenkilöitä sekä eri-ikäisiä seurakunnan jäseniä.

2023-03-15 14:36:18.0