Lapsiperheille Tuuloksessa

Päiväkerhot: Päiväkerhot ovat tarkoitettu 3-6 vuotiaille lapsille. Päästäkseen kerhoon, lapsen tulee olla täyttänyt 3 vuotta. Kesken kerhokaudenkin voi kysellä vapaita kerhopaikkoja.

Kerho-ohjelma koostuu vapaasta ja ohjatuista leikeistä, kädentaidoista, pikkukirkkotuokiosta sekä eväs- ja satuhetkestä.

Tuuloksen päiväkerho kokoontuu maanantai-aamupäivisin Tuuloksen seurakuntakeskuksessa.

Lammin ja Tuuloksen koulujen lomien aikaan ei ole päiväkerhotoimintaa.

Päiväkerho toiminta on maksutonta Lammin srk:n jäsenille. Lammin seurakuntaan kuulumattomilta peritään 30€:n kerhomaksu/kausi.

Ilmoittautumiset: TÄSTÄ

Tarjoamme halukkaille toiseksi kerhoksi, tavallisen päiväkerhon lisäksi, KÄRPPÄKERHOA, joka järjestetään Lammilla. Kärppäkerhossa ohjelma on hieman vaihtelevampaa, siellä esimerkiksi ollaan enemmän ulkona, tutustutaan lähiseutuun ja retkeillään.  Kärppäkerhoon ilmoittaudutaan vasta syksyllä päiväkerhojen käynnistymisen jälkeen. Kärppäkerhon kausimaksu on kaikille 20e/kausi.

Lisätiedot lastenohjaajien numeroon.

Perhekerho: Perhekerho on tarkoitettu vanhemmille ja heidän alle kouluikäisille lapsilleen.

Perhekerho kokoontuu Tuuloksen srk-keskuksen Keltaisessa pihatuvassa perjantaisin klo 9.30-11.00.

Kerho-ohjelma koostuu kahvihetkestä, hartaushetkestä, kädentaito-osiosta, lauluista ja leikeistä.

Perhekerhoissa käy joskus lisäksi vierailijoita, jotka tulevat kerhoihin jonkun aiheen/teeman puitteissa.

Lammin ja Tuuloksen koulujen lomien aikaan ei ole perhekerhotoimintaa.

Perhekerhot aloittavat toimintansa 2024 viikolla 5.

Tiedustelut/Ilmoittautuminen

Anni Papinkivi p. 040 804 9509