KESKUSTELUAPUA

Hannu Komonen, sielunhoitoterapeutti

KAIPAATKO KESKUSTELUAPUA?

• Ahdistaako arki?
  • Onko ihmissuhteissasi solmuja?
  • Pelottaako tulevaisuus?
  • Onko kuormasi liian raskas?
  • Onko riippuvuus ongelmasi?

Sielunhoitoterapia on hyvä vaihtoehto silloin, kun haluat prosessoida elämäsi ongelmia pidemmällä aikavälillä saman ihmisen kanssa ja kun ongelmasi eivät vaadi psykoterapiatasoista käsittelyä.

Sielunhoitoterapia on terapiatyötä, joka pohjautuu kristilliseen ihmiskäsitykseenLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Sielunhoitoterapiassa yhdistyy psykologinen ja hengellinen näkökulma.

Onpa tilanteesi millainen tahansa, nyt sinulle olisi tarjolla keskusteluapua. Lammin seurakuntatalolla sinulla on mahdollisuus tavata sielunhoitoterapeutti Hannu Komonen. Hänellä on laaja ja pitkä kokemus ihmisten kohtaamisista.

"Älä jää yksin asioittesi kanssa. Kuorma on kevyempi jaettuna."

Yhteyttä voit ottaa joko seurakunnan työtekijöiden kautta tai suoraan Hannu Komoseen: 040-3658762.

Asiakaskokemus sielunhoitoterapiasta

Hannun kanssa käymissäni keskusteluissa olen saanut kokea tulleeni kuulluksi ja nähdyksi sellaisena kuin olen. Minulle tämä on ollut erityisen hoitavaa, koska lapsuuden kodissani oli aikoja, jolloin turvani perustui siihen, että sulautumalla tapetteihin on minulla parhaat mahdollisuudet olla päätymättä isän raivareiden kohteeksi. Hannu on viisaasti ja herkällä sydämellä kuunnellen ja rohkaisten auttanut minua löytämään aikuista minuuttani ja ollut tärkeä kätilö, kun olen saanut syntyä siksi minäksi, joka tänään olen. - Janne, 55