Uusi vuosi alkaa poikkeusjärjestelyin!

Seuraamme Lammin seurakunnassa viranomaisten koronaohjeita ja Tampereen hiippakunnan niiden pohjalta antamaa ohjeistusta. Etelä-Suomen aluehallintovirasto on jatkanut joulukuulle annettuja kokoontumisrajoituksia 31.1.2021 saakka. Annetuista määräyksistä johtuen jumalanpalvelukset pidetään edelleen ilman läsnä olevaa seurakuntaa ja lähetetään joko Lammin tai Tuuloksen kirkosta suorana lähetyksenä internetin välityksellä. Linkki lähetykseen löytyy Lammin seurakunnan kotisivuilta  www.lamminseurakunta.fi

Lammin että Tuuloksen kirkot ovat avoinna hiljentymistä ja yksityistä rukousta varten ajalla 10. – 31.1.2021 sunnuntaisin klo 11.30 – 13.30.

Olemme myös valmiita tarjoamaan yksityisehtoollista. Kirkolliset toimitukset kuten kaste, vihkiminen ja hautaukset toimitetaan poikkeusjärjestelyin. Yhdessä perheiden ja omaisten kanssa sopien kirkollisessa toimituksessa voi olla paikalla enintään 10 ihmistä. Kaikista seurakunnan muista tilaisuuksista ja aikuisten ryhmätoiminnasta (kerhot, piirit, kuorot) luovumme 31.1.2021 asti.

Jumalanpalvelusten lisäksi julkaisemme ohjelmaa kotisivuillamme www.lamminseurakunta.fi sekä facebook-sivuilla www.facebook.com/LamminSeurakunta/ ja www.facebook.com/TuuloksenAlueseurakunta/  ja Lammin seurakunnan Youtube-kanavalla.

Seurakunnan työntekijät ovat seurakuntalaisia varten. Olemme tavoitettavissa puhelimitse, sähköpostilla ja somessa, jos kaipaat keskusteluseuraa. Ota rohkeasti yhteyttä.

Kirkon keskusteluapua saa numerossa 0400 22 11 80, sivustolla www.kirkonkeskusteluapua.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä on palveleva chat ja palveleva netti.

Kirkkoherranvirasto palvelee arkisin Lammilla ma – pe klo 9 – 13 ja Tuuloksessa to klo 12 – 15.

Lisätietoja antaa kirkkoherra Heli Ulvinen  heli.ulvinen@evl.fi;

puh. 040 8049 501

”Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala, sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret”. (5.Moos.33:27)

2021-01-08 12:26:49.0