Tutustu Lammin hautausmaakierrokseen

Kiinnostaako sinua tietää tarkemmin Lammin hautausmaan historiasta?

Voit nyt tutustua hautausmaan kohteisiin esitteen ja Google-kartan avulla. Hautausmaakierros löytyy Lammin seurakunnan kotisivujen etusivulta.

Lammin hautausmaa sijaitsee kir-kon vieressä. Hautausmaa on perustettu 1500-luvun alussa ja sen kokonaispinta-ala on 7,5 hehtaaria. Hautausmaalla on sankarihau-ta-alue, arkkuhautaosastoja, uurna-hautoja ja muistolehto.Tässä esitteessä tutustutaan Lam-min hautausmaan historiaan. Valitut hautausmaakohteet kertovat tari-Tämän esitteen sisältö on linjassa Google-karttakierroksen kanssa. Ainoa poikkeus on siinä, että Google-kierroksella voi katsoa videoita kohteista sekä selailla valokuvia. Kohteen tarkka sijainti kannattaa katsoa käytämäl-lä Google-karttaa.Hautausmaakierroksen Google-karttaversio satelliittipohjallanoita lammilaisista ja Lammin eri vaiheista. Tutuksi tulevat kirkkorakennuksen erityispiireet, hautausmaan muis-tomerkit, lammilaiset vaikuttajat historian sivuilta sekä monet muut kiinnostavat kohteet. Lammin hautausmaakierrokseen voi kulkea läpi myös Google-kartan muodossa.

2020-06-11 11:28:00.0