Laurin vaellus Lammilta Hämeenkoskelle 12.8.

Laurin vaellus järjestetään tänä vuonna 12.8. Lammin kirkolta Hämeenkoskelle. Reitin pituus on n. 18 km. Vaellus alkaa Lammin keskiaikaisesta kirkosta ja päättyy Hämeenkoskelle keskiaikaisen Pyhän Laurin kirkon raunioilla pidettävään messuun.

Tapahtuman hinta on 35 euroa.  Hinta sisältää vaelluksen ohjelman, keittolounaan vaelluksen päätteeksi sekä paluukyydin takaisin Lammille.

Osallistujia pyydetään varaamaan matkalle sään mukainen varustus, retkievästä ja juotavaa.

Ilmoittautuminen tapahtuu Lammin seurakunnan verkkosivujen kautta (www.lamminseurakunta.fi): https://www.mvs.fi/srk/hameenlinnavanaja/url/T56fPah501Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Linkki ilmoittautumiseen avautuu kesäkuun alussa. Mukaan mahtuu 50 vaeltajaa.

Lisätietoja antaa kesäkuun loppuun asti diakoniatyöntekijä Jürgen Skaffari p. 040 804 9504. Järjestäjät: Lammin ja Hollolan seurakunnat sekä Hämeenkosken ja Kärkölän kappeliseurakunnat.

2023-05-06 08:00:00.0