Avoimet työpaikat Hämeenlinnan seurakunnissa

Hämeenlinna on kaupunki, jossa luonto ja vesi ovat kaikkialla läsnä. Kaupunki sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella pääkaupunkiseudun ja Tampereen välissä, keskellä kauneinta Hämettä. Hämeenlinnan seurakuntayhtymän muodostavat Hauhon, Hämeenlinna-Vanajan ja Lammin seurakunnat. Seurakuntayhtymä huolehtii seurakuntien talous- ja henkilöstöhallinnon tehtävistä sekä hautausmaista ja kiinteistöistä. Hämeenlinnan seurakuntien jäsenmäärä on noin 50 000 ja työntekijöitä yhtymässä ja sen seurakunnissa työskentelee yhteensä noin 140.

Erityisammattimies

Haemme Hämeenlinnan seurakuntayhtymän kiinteistö- ja hautaustoimen ammattitaitoiseen joukkoomme erityisammattimiestä vakituiseen työsuhteeseen. Työsuhteen sijoituspaikkana ovat pääsääntöisesti Lammin ja Tuuloksen hautausmaat ja kiinteistöt, mutta työtä tehdään koko Hämeenlinnan seurakuntayhtymän alueella.

Työtehtäviin kuuluvat monipuolisesti kiinteistöjen kunnossapito (mm. talvikunnossapito, kiinteistöjen siistimiset), hautaamisiin liittyvät työtehtävät, monipuoliset konetyöt, hautausmaiden ja viheralueiden hoito- ja kunnossapitotyöt, hautausmaiden koneiden ja kaluston huolto- ja korjaustyöt sekä vahtimestaripalvelut kirkollisissa tilaisuuksissa. Työ sisältää viikonlopputyötä.

Etsimme henkilöä, joka pystyy itsenäisesti ja oma-aloitteisesti toimimaan kiinteistö- ja hautaustoimen erityisammattimiehen tehtävässä.

Arvostamme tehtävään soveltuvaa ammatillista koulutusta (esim. puutarha-alan, maansiirtoalan tai kiinteistöalan) tai kokemusta vastaavasta työstä sekä työkoneiden käyttötaitoja. Työssä menestymistä edistävät innostuneisuus uuden oppimiseen ja itsensä kehittämiseen sekä kommunikointi- ja tiimityötaidot ja tietotekninen osaaminen. Hyvät asiakaspalvelu- ja yhteistyötaidot ovat tarpeen omaisten kanssa asioidessa.

Ajokortti (vähintään B-luokka) on työssä välttämätön, tehtävän hoitaminen vaatii oman auton käyttöä.
Tarjoamme mielenkiintoisen, vaihtelevan ja antoisan työn Hämeenlinnan seudulla, hyvän työyhteisön ja työsuhde-edut.
Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja kokoaikainen, työaika 38,25 tuntia viikossa.
Palkkaus on kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukainen vaativuusryhmä 402 (vähimmäispalkka 2251,70 €/kk), johon lisätään mahdollinen työkokemuksen mukainen kokemuslisä (81,40 -303,85 euroa/kk).

Työ alkaa 24.06.2024 tai sopimuksen mukaan. Työsuhteessa on kuuden kuukauden koeaika. Ennen tehtävän vastaanottamista on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilasta.

Hakemukset pyydetään toimittamaan sähköisesti kirkkorekry.fi -palvelun kautta 01.05. 2024 klo 23.00 mennessä. Haastattelut pidetään ke 8.5.2024 klo 10 -16. Haastatteluun kutsutaan erikseen puhelimitse.
Lisätietoja antavat 22.4 alkaen arkisin klo 14-15.30: työnjohtaja Esa Lehtonen, puh. 040 8049 412, esa.lehtonen@evl.fi tai työnjohtaja Eerik Topi, puh. 040 8049 441, eerik.topi@evl.fi

Lammin kirkon kesäopas

Haemme kesäopasta Lammin kirkkoon ajalle 3.6. - 9.8.2024

Tehtäviin kuuluu kirkon valvonta, kirkon avaaminen ja sulkeminen ja muita erikseen määriteltäviä tehtäviä.

Työhön vaaditaan 18 vuoden ikää, sujuvaa suomen kielen taitoa ja kykyä työskennellä kirkossa yksin. Muu kielitaito ja valmiudet kirkon opastamiseen katsotaan eduksi. Odotamme hakijoilta asiakaspalveluhenkisyyttä ja hyviä vuorovaikutustaitoja.

Tehtävä on osa-aikainen, 30 tuntia viikossa. Työaika on maanantaista perjantaihin klo. 11-17. Palkkaus määräytyy KirVESTES:n vaativuusluokan 301 mukaan.

Hakemukset voi jättää sähköisesti KirkkoRekry-järjestelmässä 16.4. klo 15 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa työnjohtaja Päivi Korpinen paivi.korpinen@evl.fi.

Tuuloksen kirkon kesäopas

Haemme kesäopasta Tuuloksen kirkkoon ajalle 24.6. - 26.7.2024.